19:09 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیت المال

ناگفته‌های پالیزدار درباره مفاسد اقتصادی
پایگاه خبری راد: راست و چپ بر این نکته اتفاق نظر دارند که اگر نظام یک پاشنه آشیل داشته باشد، همانا فساد است. رتبه بد ایران در ارزیابی‌های بین‌المللی در زمینه فساد به همراه انتشار گاه به گاه اخبار دستگیری و محاکمه مفسدان اقتصادی ریز و درشت، همگی از گستردگی فساد و از آن مهم تر، ادراک گسترده فساد در میان مردم حکایت دارد.
 ۶۰هکتار از محله آراد کوه برای انتقال ضایعات و پسماند مناطق جنوبی تهران اختصاص داده شد
پایگاه خبری راد: در بازدید و نشست ساماندهی ضایعات فروشان خلازیر در منطقه ۱۹ مقرر شد ۶۰ هکتار از محله آراد کوه برای انتقال ضایعات و پسماند مناطق جنوبی شهرتهران اختصاص یابد.
اختصاص ۶۰هکتار از محله آراد کوه برای انتقال ضایعات و پسماند مناطق جنوبی تهران
پایگاه خبری راد: در بازدید و نشست ساماندهی ضایعات فروشان خلازیر در منطقه ۱۹ مقرر شد ۶۰ هکتار از محله آراد کوه برای انتقال ضایعات و پسماند مناطق جنوبی شهرتهران اختصاص یابد.
 رییس سازمان خصوصی‌سازی به انتقاد مجلسی‌ها پاسخ داد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان خصوصی سازی به ابهاماتی مربوط به حواشی برخی از واگذاری‌ها که تعدادی از نمایندگان مجلس درباره‌اش صحبت کرده‌اند، پاسخ داد و گفت: استقلال و پرسپولیس هنوز صورت‌های مالی‌شان را به سازمان خصوصی‌سازی نداده‌اند.
همه جوره پای تغییرات ایستاده ایم!
پایگاه خبری راد: وزیر رفاه با بیان اینکه در راستای شفافیت قدم برداشته شده اما قدم اولیه بوده است، گفت: اسامی افراد چندشغله و بازنشسته و امثالهم اعلام شده است.پای تغییرات ایستاده ایم و به دنبال کاهش هزینه های غیرضروری و صیانت از امانتی هستیم که به ما سپرده شده است.
 مدیران شایسته از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند
پایگاه خبری راد: دکتر علی اکبر کریمی در نشست اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به اینکه کشوردر ماه های گذشته شرایط حساس و خطیری را طی کرده است، افزود: از اواخر سال گذشته شاهد حرکات جدیدی از سوی دشمنان و ایجاد محدودیت ها، وضع تحریم و ضربه زدن به منافع و مصالح عمومی هستیم.
مقاومت کشورهای عضو اوپک، شکستی دیگر را برای آمریکایی‌ها رقم زد
پایگاه خبری راد: رییس جمهور تاکید کرد که مقاومت کشورهای عضو اوپک، شکست دیگری را برای آمریکایی ها رقم زد.
نامه بی محابا یک وزیر برای واگذاری یک ملک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به یک شخص!
پایگاه خبری راد: رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای وزیری که ان شاء الله حضرت امیر المومنین (ع) حسابش را می‌دهد و جمهوری اسلامی نیز حساب و کتابش را کف دستش می گذارد بی محابا در نامه‌ای به استان می‌نویسد که ملکی جمهوری اسلامی را معادل 1000 میلیارد تومان به فلان آقا به قید فوریت واگذار کن، چکاره‌ای که این کار را می‌کنید؟ مگه مال بابات هست که از بیت المال می بخشید؟
تصمیمات جدید درباره بنزین در هفته آتی!
پایگاه خبری راد: قرار شد هفته آینده جلسه مستقلی با تعدادی از دستگاههای مرتبط با موضوع سوخت گذاشته شود تا درباره بنزین تصمیمات جدیدی بگیریم.
ارسال پرونده‌های قابل رسیدگی شهرداری، با قید دقت و سرعت به مراجع قضایی
‌پایگاه خبری راد: ریٔیس سازمان بازرسی در دیدار با معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: ما به دنبال پرونده سازی نیستیم اما پرونده‌هایی که سیر قانونی را طی کرده و به اثبات رسیده با قید دقت و سرعت جهت صدور رأی به مرجع قضایی ارسال خواهد شد.
آخرین اطلاعات «آذر» درباره تخلفات بانک مرکزی، پرونده حقوق‌های نجومی و ...
پایگاه خبری راد: رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: شهرداران ازجمله شهردار تهران مشمول قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان هستند.
اینستاگرام صوت و تصویر فراگیر را از انحصار صدا وسیما خارج کرده است
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: شبکه اجتماعی اینستاگرام بر خلاف قانون اساسی صوت وتصویر فراگیر را از انحصار سازمان صدا وسیما خارج کرده و بدون هرگونه محدویت قانونی سال‌هاست که مشغول تهاجم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی است.
چطور صاحب ۹۸ درصد بازار ارز نمی‌تواند دو درصد را کنترل کند!؟
پایگاه خبری راد: بار دیگر بانک مرکزی برنامه‌های جدیدی را برای کنترل بازار ارز در دستور کار قرار داده است و این‌بار با اختیارات بیشتر برای ورود به بازار ارز. از نگاه برخی کارشناسان برنامه جدید هم حرف چندانی برای گفتن ندارد و مداخله و کنترل بازار ارز نیز اختیار تازه‌ای نیست، بلکه وظیفه ذاتی بانک مرکزی ازگذشته تاکنون بوده است. اما این موضوع جای تعجب دارد که وقتی به صراحت اعلام می‌شود که تا ۹۸ درصد ارز بازار را سیاست‌گذار ارزی تامین می‌کند، چگونه نمی‌تواند دو درصد دیگر را کنترل کند!؟
برخی به دنبال دور زدن قانون بازنشستگان/وجود ابهام قانون در زمینه شهرداران
پایگاه خبری راد: رییس کل دیوان محاسبات کشور گفت: برخی از افراد به دنبال روزنه‌ای برای دور زدن قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشسته‌ها هستند.
شناسایی 19 پهنه امیدبخش معدنی در قم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: در عملیات ژئوفیزیک هوایی 19 پهنه امید بخش معدنی در قم شناسایی شد.